Principles of Pharmaceutical Marketing / Nejlevnější knihy
Principles of Pharmaceutical Marketing

Kód: 06715361

Principles of Pharmaceutical Marketing

Autor Mickey Smith

Principles of Pharmaceutical Marketing, Third Edition offers the perspectives of both those who teach and those who practice pharmaceutical marketing. This reflects the need for and the effort to provide the most relevant "real wo ... celý popis

1430


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Principles of Pharmaceutical Marketing

Nákupem získáte 143 bodů

Anotace knihy

Principles of Pharmaceutical Marketing, Third Edition offers the perspectives of both those who teach and those who practice pharmaceutical marketing. This reflects the need for and the effort to provide the most relevant "real world" approach to this comp

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1430

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: