Persistent Preferences in Market Place Choices / Nejlevnější knihy
Persistent Preferences in Market Place Choices

Kód: 10808242

Persistent Preferences in Market Place Choices

Autor A. V. Muthukrishnan

Persistent Preferences in Market Place Choices has as its primary focus the type of brand loyalty that is not deeply rooted in values, emotions, and intense person-brand relationships. While some view that loyalty cannot exist wit ... celý popis

1980


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Persistent Preferences in Market Place Choices

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

Persistent Preferences in Market Place Choices has as its primary focus the type of brand loyalty that is not deeply rooted in values, emotions, and intense person-brand relationships. While some view that loyalty cannot exist without strong emotional involvement and bonding, the author suggests a milder phenomenon - persistent preference.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1980

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: