Penetration. the New Battle for Mind Space and Shelf Space / Nejlevnější knihy
Penetration. the New Battle for Mind Space and Shelf Space

Kód: 10932939

Penetration. the New Battle for Mind Space and Shelf Space

Autor Marcel L Corstjens

This book is intended to offer another view of marketing, based on facts. It got its inspiration from the path-breaking work by Daniel Kahneman and his framework of thinking fast and thinking slow. The intuitive framework of marke ... celý popis

1180

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Penetration. the New Battle for Mind Space and Shelf Space

Nákupem získáte 118 bodů

Anotace knihy

This book is intended to offer another view of marketing, based on facts. It got its inspiration from the path-breaking work by Daniel Kahneman and his framework of thinking fast and thinking slow. The intuitive framework of marketing conventional wisdom (

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1180

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: