Paradoxes in Chinese Consumer Behavior / Nejlevnější knihy
Paradoxes in Chinese Consumer Behavior

Kód: 06835800

Paradoxes in Chinese Consumer Behavior

Autor Héctor Guillermo Martínez, Michael John Chattalas

This monograph provides a review of the literature on Chinese consumer behavior and its strategic implications. The contemporary hybridity of the Chinese market is explored by concentrating on seven constructs, each representing a ... celý popis

1506


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Paradoxes in Chinese Consumer Behavior

Nákupem získáte 151 bodů

Anotace knihy

This monograph provides a review of the literature on Chinese consumer behavior and its strategic implications. The contemporary hybridity of the Chinese market is explored by concentrating on seven constructs, each representing a paradox or apparent contradiction. These seven constructs focus on the contrasts posed by: the consumer impact of the open-door policy versus market socialism, the consumer values of long-term orientation versus prosperity now, collectivism versus conformist individualism, low power distance versus status appeals, rapid economic growth versus feelings of perpetual insecurity and superstition, communist-based equality versus urban/rural-based social class hierarchy, and the appeal of global brands versus consumer ethnocentrism and animosity. Strategic implications are discussed.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1506

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: