Media Management / Nejlevnější knihy
Media Management

Kód: 01652973

Media Management

Autor Andrej Vizjak, Max Josef Ringlstetter

As the media converges with the telecommunication industry leveraging content becomes key for both formerly separate industries. As new channels are offered and used to distribute various contents - from music to games, from text ... celý popis

2994


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media Management

Nákupem získáte 299 bodů

Anotace knihy

As the media converges with the telecommunication industry leveraging content becomes key for both formerly separate industries. As new channels are offered and used to distribute various contents - from music to games, from text to videos - companies have to think about innovative ways to even more profit from providing the channels or from providing the content or from providing both. New business models are emerging that are made for leveraging content and finding their way to the customers. This book explains why and how more content leverage becomes reality.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2994

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: