Marketing Research for Managers / Nejlevnější knihy
Marketing Research for Managers

Kód: 06704748

Marketing Research for Managers

Autor Matthew Housden

Aims to enable managers to become more informed research users and buyers. This edition of the text includes: the development of the "knowledge economy"; analysis of customer relationship management; comprehensive discussion of el ... celý popis

1813


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Research for Managers

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

Aims to enable managers to become more informed research users and buyers. This edition of the text includes: the development of the "knowledge economy"; analysis of customer relationship management; comprehensive discussion of electronic techniques; and, case studies and examples.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1813

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: