Marketing Research / Nejlevnější knihy
Marketing Research

Kód: 09380335

Marketing Research

Autor David A. Aaker

Marketers now have the opportunity to invest in more data research and take advantage of social networking. The new 12th edition of "Marketing Research" shows marketers how to utilize these techniques to compliment traditional met ... celý popis

5660


Očekávaná novinka
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Research

Nákupem získáte 566 bodů

Anotace knihy

Marketers now have the opportunity to invest in more data research and take advantage of social networking. The new 12th edition of "Marketing Research" shows marketers how to utilize these techniques to compliment traditional methods. The book focuses on international market research and incorporates new case studies to present the latest information in the field. Marketers will also be able to access the books Web site for a list of readings, links to other key sites, sample datasets for analysis, and practice questions after each chapter.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5660

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: