Marketing Modernity / Nejlevnější knihy
Marketing Modernity

Kód: 06704742

Marketing Modernity

Autor Adam Arvidsson

Based on a wide range of primary sources, Arvidsson argues that the culture of consumption we see in Italy today has its direct roots in the social vision articulated by the advertising industry in the years following World War On ... celý popis

5564


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Modernity

Nákupem získáte 556 bodů

Anotace knihy

Based on a wide range of primary sources, Arvidsson argues that the culture of consumption we see in Italy today has its direct roots in the social vision articulated by the advertising industry in the years following World War One.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5564

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: