Location-Based Marketing - Geomarketing and Geolocation / Nejlevnější knihy
Location-Based Marketing - Geomarketing and Geolocation

Kód: 28259822

Location-Based Marketing - Geomarketing and Geolocation

Autor Jerome Baray

Location-based Marketing outlines the main concepts, methods and strategies for implementing spatial marketing, also known as geomarketing. With an emphasis on the value of mapping in marketing decision-making, this book demonstra ... celý popis

4890


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Location-Based Marketing - Geomarketing and Geolocation

Nákupem získáte 489 bodů

Anotace knihy

Location-based Marketing outlines the main concepts, methods and strategies for implementing spatial marketing, also known as geomarketing. With an emphasis on the value of mapping in marketing decision-making, this book demonstrates the importance of a mo

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

4890

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: