Kód: 06592208
Demonstrates how the best companies use the creative application of research, done up front, to produce the big ideas with significant impact on the market and on the people, employees, partners, retailers and customers. This titl ... celý popis
4990 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 499 bodů
Demonstrates how the best companies use the creative application of research, done up front, to produce the big ideas with significant impact on the market and on the people, employees, partners, retailers and customers. This title is intended for business executives looking for market strategy, consumer psychologists, teachers, students.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
4990 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )