International Marketing / Nejlevnější knihy
International Marketing

Kód: 06698734

International Marketing

Autor John Shaw

Marketing is a universal activity that is widely applicable, regardless of the political, social or economic systems of a particular country. However, this doesn't mean that consumers in different parts of the world should be sati ... celý popis

6983


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize International Marketing

Nákupem získáte 698 bodů

Anotace knihy

Marketing is a universal activity that is widely applicable, regardless of the political, social or economic systems of a particular country. However, this doesn't mean that consumers in different parts of the world should be satisfied in the same way. This book helps to understand the complexities of marketing on a global scale.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6983

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: