Internal Marketing / Nejlevnější knihy
Internal Marketing

Kód: 06743497

Internal Marketing

Autor Dennis J. Cahill

Cahill presents strategies on marketing a firm to employees to improve their effectiveness in dealing with customers. He discusses the concept of internal marketing, vision messages, hiring and training, organization, communicatio ... celý popis

5442


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Internal Marketing

Nákupem získáte 544 bodů

Anotace knihy

Cahill presents strategies on marketing a firm to employees to improve their effectiveness in dealing with customers. He discusses the concept of internal marketing, vision messages, hiring and training, organization, communication, training models, and issues of competency and innovation. The final chapters are case studies in the success and fail

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5442

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: