Internal Brand Management in an International Context / Nejlevnější knihy
Internal Brand Management in an International Context

Kód: 01688153

Internal Brand Management in an International Context

Autor Christina Ravens

Employees with a sound knowledge of and strong commitments to a brand are likely to display behaviors that conform to a brand s identity, so called brand citizenship behavior. Organizations have access to various internal branding ... celý popis

1442


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Internal Brand Management in an International Context

Nákupem získáte 144 bodů

Anotace knihy

Employees with a sound knowledge of and strong commitments to a brand are likely to display behaviors that conform to a brand s identity, so called brand citizenship behavior. Organizations have access to various internal branding instruments that support commitment structures but multinational corporations are challenged by a diverse workforce environment. The study analyzes the relevance of these instruments across a German, Chinese and North American sample. This research further analyzes the impact of an individual s cultural values on brand commitment which is an antecedent to brand citizenship behavior.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1442

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: