Handbook of Social Media Management / Nejlevnější knihy
Handbook of Social Media Management

Kód: 14115607

Handbook of Social Media Management

Autor Mike Friedrichsen, Wolfgang Mühl-Benninghaus

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical ... celý popis

5714


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Social Media Management

Nákupem získáte 571 bodů

Anotace knihy

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5714

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: