Handbook of Product Placement in the Mass Media / Nejlevnější knihy
Handbook of Product Placement in the Mass Media

Kód: 06742418

Handbook of Product Placement in the Mass Media

Autor Mary-Lou Galician

Leading experts present cutting-edge ideas and current research on product placement The Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends, and Ethics is the first serious book ... celý popis

2269


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Product Placement in the Mass Media

Nákupem získáte 227 bodů

Anotace knihy

Leading experts present cutting-edge ideas and current research on product placement The Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends, and Ethics is the first serious book in English to examine

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2269

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: