Gower Handbook of Call and Contact Centre Management / Nejlevnější knihy
Gower Handbook of Call and Contact Centre Management

Kód: 04621789

Gower Handbook of Call and Contact Centre Management

Autor Natalie Calvert

Business Hardbacks - Sales, Marketing and Customer Service A Contact Centre is fundamentally all about customers. The people, processes and technologies employed are all there to create powerful and memorable moments of truth - mo ... celý popis

5181


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Gower Handbook of Call and Contact Centre Management

Nákupem získáte 518 bodů

Anotace knihy

Business Hardbacks - Sales, Marketing and Customer Service A Contact Centre is fundamentally all about customers. The people, processes and technologies employed are all there to create powerful and memorable moments of truth - moments that make a difference between losing a customer and winning customers' hearts and minds. The role of the Contact Centre Manager is to really understand how to make this happen and through combining inspired people with intelligent tools and technologies, positively impact the bottom line performance of an organisation. In compiling a book like this the difficulty has been in knowing where to stop. There are so many more topics that I would have loved to include or existing topics that perhaps should be covered in more detail or even some that you feel they should have been reduced! Overall we have endeavoured to get the mix right for Contact Centre Managers. If you manage one of the following, this book is for you: Telephone Sales; Telephone Marketing; Telephone Account Management; Appartment Setting; Customer Service; Sales; Credit Control; Helpdesk; Outsourcing Agency; Shared Services

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5181

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: