Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric / Nejlevnější knihy
Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

Kód: 01025287

Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

Autor Edward F. McQuarrie, Barbara J. Phillips

Rhetorical scholarship has found rich source material in the disciplines of advertising, communications research, and consumer behavior. Advertising, considered as a kind of communication, is distinguished by its focus on causing ... celý popis

7284


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

Nákupem získáte 728 bodů

Anotace knihy

Rhetorical scholarship has found rich source material in the disciplines of advertising, communications research, and consumer behavior. Advertising, considered as a kind of communication, is distinguished by its focus on causing action. This volume assembles fresh perspectives on this topic. It also provides a view of the advertising rhetoric.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7284

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: