Glossary of Marketing Terms / Nejlevnější knihy
Glossary of Marketing Terms

Kód: 08622580

Glossary of Marketing Terms

Autor John Paul Uko Phd

This book presents a comprehensive glossary that pulls together in a scholarly manner over two thousand terms and concepts drawn from subject areas normally included in the study of marketing, including marketing principles, marke ... celý popis

1357


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Glossary of Marketing Terms

Nákupem získáte 136 bodů

Anotace knihy

This book presents a comprehensive glossary that pulls together in a scholarly manner over two thousand terms and concepts drawn from subject areas normally included in the study of marketing, including marketing principles, marketing management and strate

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1357

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: