Explorations in Consumer Culture Theory / Nejlevnější knihy
Explorations in Consumer Culture Theory

Kód: 06687944

Explorations in Consumer Culture Theory

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural ... celý popis

6680


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Explorations in Consumer Culture Theory

Nákupem získáte 668 bodů

Anotace knihy

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural inquiry, this book focuses on specific consumption venues.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6680

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: