Kód: 06727596
Evolution of Integrated Marketing Communications
This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).
Mohlo by se vám také líbit
-
388 Kč
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Evolution of Integrated Marketing Communications
Nákupem získáte 208 bodů
Anotace knihy
This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Plný název: Evolution of Integrated Marketing Communications
- Autor: Don Schultz, Charles H. Patti, Philip J. Kitchen
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 136
- EAN: 9781138008946
- ISBN: 9781138008946
- ID: 06727596
- Nakladatelství: Taylor & Francis Ltd
- Hmotnost: 270 g
- Rozměry: 246 × 174 × 8 mm
- Datum vydání: 04. July 2014
Oblíbené z jiného soudku