Evolution of Integrated Marketing Communications / Nejlevnější knihy
Evolution of Integrated Marketing Communications

Kód: 06727596

Evolution of Integrated Marketing Communications

Autor Don Schultz, Charles H. Patti, Philip J. Kitchen

This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).

2078


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Evolution of Integrated Marketing Communications

Nákupem získáte 208 bodů

Anotace knihy

This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2078

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: