Kód: 19395242
What is the role of events in the marketing communication mix? What goals can be legitimately attributed to events? How to use events to deliver memorable experiences? How to measure event results and maximize returns on investmen ... celý popis
1015 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 102 bodů
What is the role of events in the marketing communication mix? What goals can be legitimately attributed to events? How to use events to deliver memorable experiences? How to measure event results and maximize returns on investments? How to deal effectivel
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
1015 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )