Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives on the Future / Nejlevnější knihy
Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives on the Future

Kód: 06325129

Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives on the Future

Autor Jagdish N. Sheth, Rajendra S. Sisodia

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with realities. This book collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing' ... celý popis

2078


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives on the Future

Nákupem získáte 208 bodů

Anotace knihy

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with realities. This book collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. It sets the agenda for a generation of marketing principles.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2078

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: