Designing and Delivering Superior Customer Value / Nejlevnější knihy
Designing and Delivering Superior Customer Value

Kód: 22523302

Designing and Delivering Superior Customer Value

Autor Weinstein, Art (Nova Southeastern University, Fort Lauderdale, Florida, USA), William C. Johnson

First Published in 1999: This book stresses the service aspects of an organization - especially customer service, marketing, and organizational responsiveness, and how to create and provide outstanding customer value to the target ... celý popis

6520


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Designing and Delivering Superior Customer Value

Nákupem získáte 652 bodů

Anotace knihy

First Published in 1999: This book stresses the service aspects of an organization - especially customer service, marketing, and organizational responsiveness, and how to create and provide outstanding customer value to the target market(s).

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6520

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: