Design. Think. Make. Break. Repeat. / Nejlevnější knihy
Design. Think. Make. Break. Repeat.

Kód: 18101708

Design. Think. Make. Break. Repeat.

Autor MARTIN TOMITSCH

This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to bring together methods, tools and case studies that involve multiple design ... celý popis

898

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Design. Think. Make. Break. Repeat.

Nákupem získáte 90 bodů

Anotace knihy

This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to bring together methods, tools and case studies that involve multiple design disciplines and perspectives – from product and service design to interaction and user experience design. The book addresses the needs of anyone interested in deploying design thinking academically or operationally inside their organisation. With design thinking becoming an increasingly valued skillset across a wide range of industries, there is an increasing demand for design-based skills in the workplace. More and more organisations are looking at design to improve their organisation and the services and products they offer . The book offers an easily accessible overview of the design thinking process along with a wide range of methods that can be applied across many different areas and contexts. The book is designed as a learning resource to scaffold the reader’s understanding of design as a method for innovation. Each method is presented through an evidence-based description along with simple exercises that allow for a hands-on, interactive learning experience. The book includes blank templates and tools to be used along with the exercises. It further features case studies that exemplify the use of the methods, templates and tools. Accompanied by a compilation of multidisciplinary design challenges, the book is therefore the perfect learning resource allowing readers to study design methods in their own time and at their own pace – individually, in the workplace or to support teaching programs.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

898

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: