Customer Service Training / Nejlevnější knihy
Customer Service Training

Kód: 06680577

Customer Service Training

Autor Maxine Kamin

Offers practical guidance to help you develop customer service training. This title features dozens of field-tested exercises, games, activities, icebreakers and assessment instruments that also help you teach employees the import ... celý popis

2272


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Service Training

Nákupem získáte 227 bodů

Anotace knihy

Offers practical guidance to help you develop customer service training. This title features dozens of field-tested exercises, games, activities, icebreakers and assessment instruments that also help you teach employees the importance of customer service and improve their performance.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2272

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: