Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless / Nejlevnější knihy
Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless

Kód: 05013242

Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless

Autor Jeffrey H. Gitomer

Nationally syndicated columnist and sales trainer, Jeffrey Gitomer shows you how to convert "satisfied" customers into "loyal" customers.

653

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless

Nákupem získáte 65 bodů

Anotace knihy

Nationally syndicated columnist and sales trainer, Jeffrey Gitomer shows you how to convert "satisfied" customers into "loyal" customers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

653

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: