Customer Relationship Management in Electronic Markets / Nejlevnější knihy
Customer Relationship Management in Electronic Markets

Kód: 06684919

Customer Relationship Management in Electronic Markets

Autor David Bejou

Build Internet relationships that lead to customer retention and long-term loyalty. This book shows you how to offer customers the benefits they seek in the virtual marketplace and to serve their best interests. ... celý popis

1058


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Relationship Management in Electronic Markets

Nákupem získáte 106 bodů

Anotace knihy

Build Internet relationships that lead to customer retention and long-term loyalty. This book shows you how to offer customers the benefits they seek in the virtual marketplace and to serve their best interests.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1058

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: