Customer-Centric Marketing / Nejlevnější knihy
Customer-Centric Marketing

Kód: 05188777

Customer-Centric Marketing

Autor Neil Richardson, Jon James, Neil Kelley

There are two major parallel challenges facing businesses today: how to adapt to the changes of fragmenting markets, hyper-competition and over-supply; and how to grow a business whilst practising recognisably sustainable practice ... celý popis

903


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer-Centric Marketing

Nákupem získáte 90 bodů

Anotace knihy

There are two major parallel challenges facing businesses today: how to adapt to the changes of fragmenting markets, hyper-competition and over-supply; and how to grow a business whilst practising recognisably sustainable practices. To address these challenges companies must seek to add customer-value. Customer-centric Marketing shows readers how sustainable development practices and digital marketing techniques work naturally together to add value leading to improved customer satisfaction, better professional relationships and increased effectiveness.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

903

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: