Kód: 04173631
How to become Customer Driven Customer service is the competitive business battleground of the twenty-first century. This book is a hands-on guide for people who run businesses or work in them.
463 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 46 bodů
How to become Customer Driven Customer service is the competitive business battleground of the twenty-first century. This book is a hands-on guide for people who run businesses or work in them.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
463 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )