Consumer Research for Museum Marketers / Nejlevnější knihy
Consumer Research for Museum Marketers

Kód: 04910810

Consumer Research for Museum Marketers

Autor Margot A. Wallace

What museum does not want insight into what its visitors and potential visitors are looking for? Nearly every function within the museum benefits from a deeper understanding of visitors: curators, educators, fundraisers, marketers ... celý popis

3807


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Research for Museum Marketers

Nákupem získáte 381 bodů

Anotace knihy

What museum does not want insight into what its visitors and potential visitors are looking for? Nearly every function within the museum benefits from a deeper understanding of visitors: curators, educators, fundraisers, marketers, store and cafe managers, guards, and volunteers. This book creatively instructs museums on how to study visitors to make their exhibits, programs, and shops more appealing for all segments of the public. Each chapter identifies an observed visitor behavior or attitude and details how it can significantly affect attendance, satisfaction, and loyalty. The author's approach explains how all museum personnel can participate in valuable observational research without breaking the bank on expensive studies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3807

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: