Consumer Culture Theory / Nejlevnější knihy
Consumer Culture Theory

Kód: 19297339

Consumer Culture Theory

Autor Eric Arnould

Outlining the key themes, concepts and theoretical areas in the field, this book draws on contributions from prominent researchers to unravel the complexities of consumer culture by looking at how it affects personal identity, soc ... celý popis

3127


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Culture Theory

Nákupem získáte 313 bodů

Anotace knihy

Outlining the key themes, concepts and theoretical areas in the field, this book draws on contributions from prominent researchers to unravel the complexities of consumer culture by looking at how it affects personal identity, social interactions and the c

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3127

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: