Kód: 06737186
Covers the management of brands across cultural and international boundaries. This book explores brands evolution from signals of provenance and quality to their status as carriers of symbolic meaning and trust. It is suitable for ... celý popis
45943 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 4594 bodů
Covers the management of brands across cultural and international boundaries. This book explores brands evolution from signals of provenance and quality to their status as carriers of symbolic meaning and trust. It is suitable for marketing and business scholars - as well as those working in allied areas.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
45943 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )