Beyond Advertising - Reaching Customers Through Every Customer Touchpoint / Nejlevnější knihy
Beyond Advertising - Reaching Customers Through Every Customer Touchpoint

Kód: 03025902

Beyond Advertising - Reaching Customers Through Every Customer Touchpoint

Autor Jerry Wind

The fundamental relationships among brands, media, and people are being transformed, and just as we try to adapt, along comes a new disruption.

702


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Beyond Advertising - Reaching Customers Through Every Customer Touchpoint

Nákupem získáte 70 bodů

Anotace knihy

The fundamental relationships among brands, media, and people are being transformed, and just as we try to adapt, along comes a new disruption.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

702

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: