Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships / Nejlevnější knihy
Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships

Kód: 03621605

Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships

Autor Stefanie Paluch

Stefanie Paluch employs multiple qualitative methods to explore the perception of remote services and its impact on customer-provider relationships in USA, Germany and Sweden. She develops a comprehensive model about customers’ h ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Stefanie Paluch employs multiple qualitative methods to explore the perception of remote services and its impact on customer-provider relationships in USA, Germany and Sweden. She develops a comprehensive model about customers’ holistic remote service experience and derives theoretical propositions that reflect main influence factors.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: