Advances in Advertising Research (Vol. V) / Nejlevnější knihy
Advances in Advertising Research (Vol. V)

Kód: 09039038

Advances in Advertising Research (Vol. V)

Autor Ivana BuSljeta Banks, Patrick De Pelsmacker, Shintaro Okazaki

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 12th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Zagreb (Cr ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advances in Advertising Research (Vol. V)

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 12th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Zagreb (Croatia) in June 2013. The conference gathered 105 leading researchers from 23 countries under the conference theme To Boldly Go... Extending the Boundaries of Advertising . The book provides international state-of-the-art research with 23 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: