Kód: 04138886
Challenging marketing's core assumptions about the effects of ageing on consumer behaviour, "The 50 Plus Market" provides a fresh approach to the way companies interact with their older customers. It explains how the principles of ... celý popis
1227 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 123 bodů
Challenging marketing's core assumptions about the effects of ageing on consumer behaviour, "The 50 Plus Market" provides a fresh approach to the way companies interact with their older customers. It explains how the principles of age-neutral marketing will ensure companies capture the vast expenditure generated by this affluent group. This compelling book analyses all aspects of marketing to this age group. Supported by research from OMD, one of the largest and most influential media communications specialists in the world, "The 50 Plus Market" is essential reading for those wishing to refine their marketing strategies.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
1227 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )