When Buyers Say No / Nejlevnější knihy
When Buyers Say No

Kód: 02300427

When Buyers Say No

Autor TomBen HopkinsKatt

This is a complete and practical guide which highlights the authors' new strategic approaches to selling when the buyer initially declines or is resistant on a sales opportunity. Hopkins and Katt explain that most sales reps take ... celý popis

508

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tento titul ještě dnes
  1. Objednejte titul a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na titul, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Titul zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění titulu

Informovat o naskladnění titulu


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile titul naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o titulu When Buyers Say No

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace titulu

This is a complete and practical guide which highlights the authors' new strategic approaches to selling when the buyer initially declines or is resistant on a sales opportunity. Hopkins and Katt explain that most sales reps take a traditional linear approach to selling, but that the trick in closing is in taking a more creative and circular approach. That's the key. It all starts with how the buyer initially says, "No." Too many sales reps don't pay close attention as to how that's presented. Hopkins and Katt point out that "no" may suggest all sorts of other options -- avenues that can eventually led to the buyer actually saying yes. The authors introduce a novel concept called the Circle of Persuasion which offers sales reps a new approach in this tricky process. Along the way, WHEN BUYERS SAY NO details prescriptive steps and even sample dialogues that will instruct and guide sales professionals on how to best cultivate buyer-seller relationships. There's particular emphasis on how to establish the kind of rapport that ultimately leads to a successful close.

Parametry titulu

Zařazení titulu Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

508

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: