Understanding the Interactive Digital Media Marketplace / Nejlevnější knihy
Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Kód: 06541085

Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Autor Francis Pereira, Ravi S. Sharma, Margaret Tan

Presents the results of a large, industry-oriented, multi-national research program. This research seeks to discover usable business models, technology platforms, market strategies and policy frameworks for the emerging global dig ... celý popis

5542


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Nákupem získáte 554 bodů

Anotace knihy

Presents the results of a large, industry-oriented, multi-national research program. This research seeks to discover usable business models, technology platforms, market strategies and policy frameworks for the emerging global digital economy, particularly for digital media researchers and industry entrepreneurs who wish to reach users around the world.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5542

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: