Strategic Marketing in Fragile Economic Conditions / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing in Fragile Economic Conditions

Kód: 08656909

Strategic Marketing in Fragile Economic Conditions

Autor Samanta

In a time of economic downturn, effective marketing becomes increasingly difficult. Strategic Marketing in Fragile Economic Conditions provides relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings relating to ... celý popis

5830


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Marketing in Fragile Economic Conditions

Nákupem získáte 583 bodů

Anotace knihy

In a time of economic downturn, effective marketing becomes increasingly difficult. Strategic Marketing in Fragile Economic Conditions provides relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings relating to consumer confidence, marketing strategies, and the influence of trust during a time of economic crisis.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5830

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: