Strategic Customer Planning / Nejlevnější knihy
Strategic Customer Planning

Kód: 05113532

Strategic Customer Planning

Autor Alan Melkman

With this book, you can master the: crucial steps of key account planning; keys to analysing customer relationships; special techniques of bonding mechanisms; latest technologies for competitive strategic development; and new deve ... celý popis

5765

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategic Customer Planning

Nákupem získáte 577 bodů

Anotace knihy

With this book, you can master the: crucial steps of key account planning; keys to analysing customer relationships; special techniques of bonding mechanisms; latest technologies for competitive strategic development; and new developments in CRM systems. Industrial, consumer products and services companies all face different challenges, and this report addresses them all. Each chapter looks at one part of the planning process, explaining the methodology, planning techniques and structures, with examples, formats and checklists to help you implement the key account planning process. It helps the reader - learn how to analyse the threats and take advantage of the opportunities emerging from key new markets such as India and China; and, learn how to deliver additional value to justify price differentials. This fully up to date report also: arms you, in an uncertain world, with the latest techniques for contingency planning and testing; explores the effective steering of customer relationships, use of CRM systems and the more practical issues associated with the planning process and key account plans; and, provides valuable additional material and examples reflecting the latest changes affecting world markets. This is very much a 'how to' Report. After reading those parts that are relevant to your business, you will be able to compile a plan that will work within your particular organization for you, a powerful customer plan that you can implement immediately. There are charts, checklists and diagrams throughout.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5765

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: