SAGE Handbook of Political Advertising / Nejlevnější knihy
SAGE Handbook of Political Advertising

Kód: 04785195

SAGE Handbook of Political Advertising

Autor Lynda Lee Kaid, Christina Holtz-Bacha

The contributors to this Handbook examine the differences as well as the similarities of political advertising among the electoral processes of democracies globally. For each country or region, chapter authors provide an overview ... celý popis

6408


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize SAGE Handbook of Political Advertising

Nákupem získáte 641 bodů

Anotace knihy

The contributors to this Handbook examine the differences as well as the similarities of political advertising among the electoral processes of democracies globally. For each country or region, chapter authors provide an overview of research on political advertising and address political advertising history, political and regulatory systems related to political advertising, the effects of media system structures and the effects of new technologies on political advertising. The editors provide overview and comparative chapters and address the effects of political advertising on the voters and the systems of which it is a part.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6408

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: