Public Sector Marketing Communications Volume I / Nejlevnější knihy
Public Sector Marketing Communications Volume I

Kód: 39193271

Public Sector Marketing Communications Volume I

Autor Ogechi Adeola, Paul Katuse, Kojo Kakra Twum

Public sector marketing communication strategies play a crucial role in bridging the gap between society and governments. Typical examples of public sector communications include public debates, press conferences, press releases, ... celý popis

3039


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Public Sector Marketing Communications Volume I

Nákupem získáte 304 bodů

Anotace knihy

Public sector marketing communication strategies play a crucial role in bridging the gap between society and governments. Typical examples of public sector communications include public debates, press conferences, press releases, mass media (newspapers, magazines, radio, and television), information brochures, paid advertisements, postal service letters, emails, websites, periodicals, and trade fairs.African nations are seeking ways to build institutions that are development-oriented and people-centred. Extant literature has reported on the negative consequences of ineffective government communications. In response, the first volume of this two-volume contributed work focuses on communication perspectives related to branding, marketing, public relations, trade fairs and exhibitions, and public sector communications, amongst others.This book will meet the demands of practitioners and academia by uncovering and discussing the foundational and contemporary role played by marketing communication in public sector marketing. In addition, the collection serves as a teaching and learning guide for students and academics in their pursuit of knowledge on public sector marketing principles and practices.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3039

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: