Influence of National Culture on Customers' Cross-Buying Intentions in Asian Banking Services / Nejlevnější knihy
Influence of National Culture on Customers' Cross-Buying Intentions in Asian Banking Services

Kód: 06697610

Influence of National Culture on Customers' Cross-Buying Intentions in Asian Banking Services

Autor You-Il Lee

The traditional walls between banking, insurance and securities markets are breaking down as a result of deregulation and liberalization of financial services. The cross-buying of financial services has become a global trend as a ... celý popis

3556


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Influence of National Culture on Customers' Cross-Buying Intentions in Asian Banking Services

Nákupem získáte 356 bodů

Anotace knihy

The traditional walls between banking, insurance and securities markets are breaking down as a result of deregulation and liberalization of financial services. The cross-buying of financial services has become a global trend as a part of the convergence

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3556

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: