How to Sell Dreams - / Nejlevnější knihy
How to Sell Dreams -

Kód: 06833255

How to Sell Dreams -

Autor Rebecca Elena Glaser

Brand managers are challenged everday to keep up with the consumers' needs. This is especially true for such a demanding clientele as the luxury brand customers. This book examines the characteristics and marketing principles rega ... celý popis

1506


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize How to Sell Dreams -

Nákupem získáte 151 bodů

Anotace knihy

Brand managers are challenged everday to keep up with the consumers' needs. This is especially true for such a demanding clientele as the luxury brand customers. This book examines the characteristics and marketing principles regarding the management of luxury brands. Since the sector of luxury goods ranges from cars, to food and furniture, the book focuses on the textile sector of the luxury market. The goal is to outline special characteristics and dynamics in the fashion industry and to develop practical implications for the strategic management of luxury fashion brands. Current changes in society, socio- and psycho-economic approaches as well as special features of the luxury textile industry provide a basis for the developed guidelines. The implications are shown by the six Ps in Marketing - Product, Price, Place, Promotion, People and Positioning.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1506

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: