Glossary of Marketing Terms / Nejlevnější knihy
Glossary of Marketing Terms

Kód: 08622581

Glossary of Marketing Terms

Autor John Paul Uko Phd

This book presents a comprehensive glossary that pulls together in a scholarly manner over two thousand terms and concepts drawn from subject areas normally included in the study of marketing, including marketing principles, marke ... celý popis

868


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Glossary of Marketing Terms

Nákupem získáte 87 bodů

Anotace knihy

This book presents a comprehensive glossary that pulls together in a scholarly manner over two thousand terms and concepts drawn from subject areas normally included in the study of marketing, including marketing principles, marketing management and strate

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

868

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: