Evaluating Public Communication / Nejlevnější knihy
Evaluating Public Communication

Kód: 16204822

Evaluating Public Communication

Autor Jim MacNamara

Evaluating Public Communication addresses the widely reported lack of rigorous outcome and impact-oriented evaluation in advertising; public relations; corporate, government, political and organizational communication and speciali ... celý popis

5031


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Evaluating Public Communication

Nákupem získáte 503 bodů

Anotace knihy

Evaluating Public Communication addresses the widely reported lack of rigorous outcome and impact-oriented evaluation in advertising; public relations; corporate, government, political and organizational communication and specialist fie

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5031

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: