Kód: 06325128
Collects the insights of a group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. This book aims to set an agenda for a generation of marketing principles. It seeks to und ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 767 bodů
Collects the insights of a group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. This book aims to set an agenda for a generation of marketing principles. It seeks to understand and explain how and why marketing has veered off course in order to steer it back in the right direction.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
7668 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )