Cross Cultural Consumer Behavior in an Emerging Economy / Nejlevnější knihy
Cross Cultural Consumer Behavior in an Emerging Economy

Kód: 07172844

Cross Cultural Consumer Behavior in an Emerging Economy

Autor Devinder Pal Singh, Manoj Kumar Sharma

The book compares the cultures within a single country India. It is an outcome of research that hypothesized that a large country like India cannot be used as a surrogate for a single culture as the various regions within the coun ... celý popis

2312


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Cross Cultural Consumer Behavior in an Emerging Economy

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

The book compares the cultures within a single country India. It is an outcome of research that hypothesized that a large country like India cannot be used as a surrogate for a single culture as the various regions within the country differ along geographic, climatic, economic, linguistic, and ethnic lines. The book compares four geographically distant cultures and unfolds the consumption patterns in these four cultures. It compares the Northern, Southern, Eastern and Western regions of India and advances the cross-cultural consumption differences in these four cultures.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2312

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: