Kód: 03191612
This volume suggests new directions for researching and improving communication practices in a variety of service contexts and provides clear guidance for organizations wishing to initiate and evaluate their efforts to improve pra ... celý popis
1808 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 181 bodů
This volume suggests new directions for researching and improving communication practices in a variety of service contexts and provides clear guidance for organizations wishing to initiate and evaluate their efforts to improve practices with customers.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
1808 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )