Call Center Handbook / Nejlevnější knihy
Call Center Handbook

Kód: 08881236

Call Center Handbook

Autor Keith Dawson

A guide to starting, running, and improving your call center, this guide covers various things from choosing the best site and buying the right equipment to managing agents, monitoring productivity, and enhancing customer relation ... celý popis

1618


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Call Center Handbook

Nákupem získáte 162 bodů

Anotace knihy

A guide to starting, running, and improving your call center, this guide covers various things from choosing the best site and buying the right equipment to managing agents, monitoring productivity, and enhancing customer relationships.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1618

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: